NEURO UX
Neuro UX võimaldab inimese ajulainete põhjal saada disainile tagasisidet
Loe oma kliendi mõtteid
95% mõtetest, emotsioonidest ja õppimisest toimub alateadvuses. Meie peades toimub palju protsesse, mis välja ei paista, kuid mille tundmaõppimine annab suure eelise müügistrateegia kavandamises. Trinidad Wisemanis uurime neid alateadlikke hoiakuid, et paremini mõista, mis toimub sinu kliendi peas ning seeläbi saavutada paremaid müügitulemusi.
Mis on Neuro UX?
Neuro UX on kasutajatestide järgmine evolutsiooniline samm, mis kasutab neuroteaduse meetodeid, et uurida kasutaja reaktsioone ja hoiakuid seoses erinevate ülesannete ning stiimulitega. Neuro UXi kasutades saad teada, mida inimesed päriselt sinu testitavast tootest arvavad. Peamiselt uuritakse tarbijate reaktsiooni äppidele, veebidele, tootepakenditele, turundusmaterjalidele (sõnumid, reklaam, visuaal jne).
Neuro UXi eesmärk on mõista inimeste emotsiooni, reaktsiooni, tähelepanu, vastuvõtlikkust ja vältimise soovi. Selleks kasutatakse füsioloogilisi näitajaid, mida inimkeha teadlikult ei kontrolli – näiteks ajulaineid, näoilmeid ja pilgu liikumist. Inimese esmase reaktsiooni mõistmine aitab hinnata, mida inimene alateadlikult ja vahetult emotsioonide põhjal tunneb. Näiteks saame teada, millised elemendid kasutaja tähelepanu enim tõmbavad ning kas need tekitavad temas pigem positiivse või negatiivse hoiaku.
Oled loomas uut teenust või toodet ning soovid esmast ja ausat tagasisidet oma ideedele. Testime nt turundusmaterjale, esmaseid visuaale või kontseptsiooni.
Soovid kinnitust, et sinu toote disain või kasutajakogemus liigub õiges suunas. Disainifaasis saad neuroUX abil saad sisendit, kas senine disain on kasutajasõbralik või tekitab kasutajates hoopis pahameelt.
Mõtled, kuidas oma toodet veel paremaks muuta või soovid leida põhjused miks sinu toode ei tööta ootuspäraselt? NeuroUX aitab murekohad kaardistada.
Kuidas me Trinidad Wisemanis inimreaktsioone mõõdame?
- protsess sarnaneb tavapärasele kasutajatestile
- kliendilt vajame stiimulit – pilt, video, veebilehekülg, prototüüp
- testime 15 inimesega
Inimreaktsioonidest, inimese ajulainete mõõtmisest ja tõlgendamisest ning sellest, kuidas saadud info aitab ettevõtte tootearendus- ja turundustiimil langetada tarbijasõbralikumaid otsuseid, saad lugeda varasemast Neuro UX teemal kirjutatud artiklist Kuidas testida tootepakendi disaini ajulainetega?
Intro
Tutvustame osalejale uuringut ja testseadmeid, sh biomeetrilisi mõõtmisi.
Testimine
Näitame osalejale ekraanil tootepakendit, mõõtes samal ajal tema füsioloogilisi reaktsioone.
Intervjuu
Viime osalejaga läbi poolstruktureeritud intervjuu.
Analüüs
Ühendame tootepakendi elemendid tuvastatud emotsioonide ja reaktsioonidega.
Esitlus
Esitleme sulle järeldusi selle kohta, mis tekitas tarbijas tugevaid reaktsioone.
Tootepakendi või teenuse testimine koos neurotagasisidega
Tootepakendite testimine koos neurotagasisidega
Trinidad Wisemanis soovitame inimreaktsioonidega pakendit testida juba disainifaasis, et saada teada, kas liigud õiges suunas.
Loe lähemalt meie blogipostitusest.
Tootepakendi esmane tutvustus:
- esmane mulje
- arusaamine millega on tegemist
- esmakordne kasutamine
Konkreetse kasutusülesande täitmine:
- keerukad kohad
- koormus
- emotsioonide tugevus
Turundusmaterjalide testimine koos neurotagasisidega
Neuro UX aitab tagada, et sinu reklaam on sihtgrupile atraktiivne ja nad saavad sellest aru. Samuti aitab tuvastada, kas materjalid on veenvad ja aitavad saavutada ärieesmärke.
Huvipakkuva informatsiooni märkamine:
- kas nägi?
- kas pani tähele?
- kas sai aru?
Seostuvate emotsioonide tugevus:
- kas tekib motivatsioon?
Idee (turundustekstide, jooniste) testimine koos neurotagasisidega
Idee arusaadavus:
-
koormus
Idee meeldivus:
-
vältimise soov
-
emotsiooni tugevus
-
motivatsioon
Brändi (logo, turundustekstide, jooniste) testimine koos neurotagasisidega
Meeldivus:
- vältimise – lähenemise soov
- emotsiooni tugevus
- motivatsioon
- koormus
Võrdlus teiste brändidega:
- vältimise – lähenemise soov
- emotsiooni tugevus
- motivatsioon
- koormus
Teenuse maksumus
Näiteks 3 tootepakendi uuring 30 inimesega maksab 13500€ +km, (neurouuringu hinnad algavad meil 2600€ +km).
Tutvu ka meie varasemate Neuro UX teemal kirjutatud artiklitega:
Kontakt
Soovid tellida meilt Neuro UX projekti? Võta ühendust meie teenusedisaini valdkonnajuhiga.
Liina Martõnjak
Teenusedisaini valdkonnajuht
Liina on Trinidad Wisemani teenusedisaini valdkonnajuht. Tal on interaktsioonidisaini magistrikraad University College Londonist ning informaatika magistrikraad TalTechist. Liina on töötanud IT valdkonnas enam kui 14 aastat, olles nii arendaja kui interaktsioonidisaineri rollides. Liina on külalislektorina andnud loenguid TalTechis ja IT Kolledžis.
Kui soovid arutada oma projekti või sul on küsimusi Trinidad Wisemanis tehtava töö kohta, siis võta meiega ühendust.
Täname sind!
Saime päringu kätte ja võtame sinuga esimesel võimalusel ühendust.
Viimased kirjutised meie blogis
Jälgi meid sotsiaalmeedias!
Liitu meie uudiskirjaga
Täname, et liitusid meie uudiskirjaga!