Tehtud tööd
Pikaaegne kogemus avalikus ja erasektoris
Meil on aastakümnete pikkune kogemus nii avaliku kui ka erasektori erinevates valdkondades. Loome lahendusi, mis muudavad protsessid sujuvamaks ja teenused kasutajasõbralikumaks. Tutvu lähemalt meie projektidega, et teada saada, milliste lahendustega oleme aidanud erinevatel organisatsioonidel kasvada ja areneda.
Uuringud ja ärianalüüs. UX disain. UI disain. Tarkvaraarendus. Teenuse kvaliteedi jälgimine. Ligipääsetavus. WCAG.
portal.skidsolutions.eu eesmärgiks oli Smart-ID, Mobiil-ID, e-templite ja teiste turvalisusteenuste tellimisprotsessi parendamine läbi kasutajamugavuse ning SK-ID majasiseste spetsialistide igapäevatöö lihtsustamise.
Kaardistasime varasema versiooni parenduskohad, analüüsisime kasutajamugavusele suunatud nõudeid ning disainisime ja arendasime uue, dünaamilise ja funktsionaalsema iseteeninduskeskkonna. Arendusprotsessi käigus pöörasime erilist tähelepanu struktuurse turvalisuse tagamisele.
Uuringud ja analüüs. UX disain. UI disain. Tarkvaraarendus. Teenuse kvaliteedi jälgimine. Ligipääsetavus, WCAG.
avarii.lkf.ee eesmärk oli pakkuda paberkandjale alternatiivne digitaalne lahendus, mis teeb õnnetusest teavitamise mugavamaks, kogub rohkem infot ja liidestub automaatselt väliste süsteemidega, vähendades ajakulu.
Kaardistasime paberkandja väärtused ja puudujäägid. Prototüüpisime erinevaid lahendusi ning testisime neid lõppkasutajate peal. Disainisime ning arendasime digitaalse rakenduse, keskendudes lihtsusele ja kasutusmugavusele. Sidustasime süsteemi erinevate andmeaitadega, vähendades kasutajate poolt nõutud tegevuste hulka.
Uuringud ja analüüs. UX disain. UI disain. Tarkvaraarendus. Teenuse kvaliteedi jälgimine. Ligipääsetavus, WCAG.
webmail.zone.ee eesmärgiks on luua detsentraliseeritud lähenemisel põhinev ja vabavaraline e-maili rakendus. Loodav lahendus keskendub e-mailinduse valdkonna parimatele kasutajamugavuste praktikatele. Väärtuspakkumusena võimaldab rakenduse arendus Zone-l pakkuda kümnetele tuhandetele olemasolevatele ja uutele klientidele mugavamat ning lihtsamini kasutatavat terviklahendust.
Rakendame iteratiivset ja jätkupidevat arendusprotsessi. Arendusprotsessi terviku moodustavad nii erinevate sidussüsteemide liidestused, kasutusmugavusele suunatud disain ning arendusprotsess, mis keskendub funktsionaalsusele, kiirusele, kasutusmugavusele ja dünaamilisusele.
Uuringud ja analüüs. UX disain. UI disain. Tarkvaraarendus. Teenuse kvaliteedi jälgimine. Ligipääsetavus, WCAG.
Haldusnet.ee eesmärgiks on lahendada ja parendada korteriühistute jooksvaid väljakutseid igapäevategevustega tegelemisel. Funktsionaalsustena võimaldab halduskeskkond üldandmete kõrval koguda näite, korraldada üldkoosolekuid, organiseerida suhtlust ning planeerida haldustegevusi. Tänaseks on Haldusnet üks piirkonna populaarsemaid korteriühistute tegevuste halduskeskkondi.
Rakendus on jätkupidevas arengus ning arendusprotsess on oma olemuselt iteratiivne. Disaini- ja arendusotsuste langetamisel põhineme nii seadusandlusele, majasiseste kui majaväliste kasutajate mugavusele, süsteemi töökindlusele ning skaleeritavusele.
Uuringud ja analüüs. Tarkvaraarendus. Teenuse kvaliteedi jälgimine. Ligipääsetavus.
visittallinn.ee portaal on loodud koondamaks ja jagamaks Tallinna linnas toimuva kohta sisulist informatsiooni. Eesmärgiks on teenindada nii sise- kui välisturisti, kes oma Tallinnas viibimist planeerib. Turismiveeb võimaldab soetada ka TallinnCard-i ning on abiks kohalike ettevõtete nähtavuse edendamisel.
Turismiveeb haldab rohkes koguses andmeid läbi manuaalsete ja automatiseeritud toimingute liidestudes erinevate andmeaitadega. Disaini ja arendusprotsessis on pööratud suurt tähelepanu info kättesaadavusele ja käitlemisele. Avaliku sektori veebi esindajana vastab VisitTallinn kõrgetele ligipääsetavuse (WCAG 2.1 AA) reeglistikele.
Uuringud ja analüüs. Tarkvaraarendus. Teenuse kvaliteedi jälgimine. Ligipääsetavus, WCAG.
Uuendatud veebi eesmärk on koondada ning presenteerida olemasolevat konsultatsiooni ning rahastusvõimaluste infot viisil, mis julgustab ettevõtjaid oma visioonide elluviimiseks esimesi samme astuma.
Arenduse vältel pöörasime erilist tähelepanu visuaalsete elementide dünaamilisusele ning efektiivselt töötavale sisuhaldusele. Välisveebi ehitamisel pidasime oluliseks nii majasisese kui majavälise kasutaja ootuseid ja huve, keskendudes paralleelselt kõrgeimale võimalikule kasutusmugavusele.
Kasutajauuringud ja analüüs. Tarkvaraarendus. UX disain. UI disain.
Tööinspektsiooni iseteeninduse arendamisel lähtusime põhimõttest, et infosüsteem peab tööandjale olema võimalikult intuitiivne, mugav ja võimaldama paberivaba suhtlust, vähendades seeläbi halduskoormust nii tööandjatele kui teenusepakkujale. Aastate jooksul oleme arendanud selliseid mooduleid nagu tööõnnetustest teatamine, töötervishoid, alaealiste töötamise raporteerimine, palgapeegel jms.
Arenduse vältel pöörasime erilist tähelepanu agiilsele lähenemisele, aga ka kasutajakeskusele ning panime paika arenduse teekaardi. Viisime läbi kasutajauuringuid nii portaali lõppkasutajate kui teenuseosutajatega, teostasime nõuete analüüsi, prototüüpisime kasutajavaateid ning arendasime ja testisime lõpplahendused.
Tarkvaraarendus. Uuringud ja analüüs. UX disain. UI disain. Teenuse kvaliteedi jälgimine. Ligipääsetavus.
e-Prospera eesmärgiks on toetada läbi tehnoloogiliste lahenduste Kesk-Ameerika piirkonna sotsiaalset, õigusalast ja majanduslikku arengut. Koostöös Vertikal Digitaliga valminud infosüsteem võimaldab läbi paljude funktsionaalsuste kõrval läbi tsentraalse halduskeskkonna deklareerida makse, sõlmida kindlustuslepinguid ning teostada erinevaid haldamise ja raporteerimisega seotud tegevusi.
E-riigi teenuste ehitamisel arvestasime vajadusega teostada põhjaliku analüüsi ja disaini. Põhinesime nii piirkondlikule seadusandlusele, kultuurilistele eripäradele, turvalisusele, automatiseeritusele ning ligipääsetavusele.
Tarkvaraarendus. Uuringud ja analüüs. UX disain. UI disain. Teenuse kvaliteedi jälgimine. Ligipääsetavus.
TalTech välisveeb kui ülikooli peamine kommunikatsioonikanal kannab organisatsiooni mainekuvandi loomise eesmärki nii Eestis kui välismaal. Välisveeb täidab olulist rolli tulevikuülikooli kuvandist, kasutades kõige kaasaegsemaid tehnoloogilisi võimalusi igapäevaste tegevuste - õppimine, õpetamine ja uurimustöö - paremaks korraldamiseks.
Koostöö vältel käsitlesime erinevaid TalTech välisveebi funktsionaalsuseid nii disaini, analüüsi kui arenduse ja testimise võtmes. Pöörasime tähelepanu kõrgele kasutatavusele ning mitmekülgsetele kasutajapersoonadele. Arenduse kõrval abistasime ka välisveebi kui tehnoloogilise terviku majutamise ning käideldavuse stabiilsuse tagamisel.
Ärianalüüs. Süsteemianalüüs. Prototüüpimine. Kasutajaliidese disain. Ligipääsetavuse analüüs. Front-end arendus. Angular. Back-end arendus. Drupal. QA testimine. Kasutatavuse testimine. Automaattestimine.
Haridusportaal on Haridus- ja Teadusministeeriumi tellitud haridusvaldkonna info, teenuste ja statistika teemaveeb, kus on võimalik leida infot õppimisvõimaluste, toetuste ja erinevate uuringute kohta. Haridusportaal on liidestatud Eesti hariduse infosüsteemiga (EHIS).
Teostatud tööd sisaldavad analüüsi, prototüüpimist, kasutajakogemuse disaini, front-end ja back-end arendust, testimist, hooldamist ning tehnilise toe pakkumist. Portaal on ehitatud Drupal CMSi peale.
UX disain. Prototüüpimine. Persoonad. Graafiline disain. Elav stiiliraamat. UI disain. Front-end arendus. Testimine.
Eesmärgiks oli tõsta City24.ee portaali ja maaklerite keskkonna kasutusmugavust. City24 on meie pikaajaline klient ning nende projektides on ette tulnud palju põnevaid ülesandeid ja väljakutseid alates uute keskkondade loomisest lõpetades jõulukaartide animeerimisega. Selles konkreetses projektis tegelesime peamiselt kasutajakogemuse disaini ja front-end arenduse töödega. Lisaks aitasime neil luua uusi tooteid ja teenuseid.
Aastate jooksul oleme projektis teinud kasutajakogemuse disaini, kasutajaliidese disaini, graafilist disaini, loonud prototüüpe, teinud front-end arendust ja palju muud.
Ärianalüüs. Süsteemianalüüs. Protsesside kaardistamine. Kasutuslood. QA testimine. UIG loomine. UX disain. prototüüpimine. UI disain.
TEPP on platvorm, mis koondab kokku Euroopa Liidu ning selle liikmesriikide institutsioonide, arengukoostöö pakkujate, doonorite ning partnerriikide info. See aitab edendada arengukoostöö elluviimist partnerriikides ja tõsta Euroopa Liidu nähtavust maailma suurima doonorina arenguriikides. Lisaks pakutavate lahenduste ja teenuste ülevaatele on see infosillaks teenuste ja lahenduste pakkujatele, finantsasutustele, liikmes- ja partnerriikide esindajatele ning Euroopa Liidu institutsioonidele.
Projekti teostas ITLi konsortsium, kuhu kuulusid lisaks Trinidad Wisemanile ka Gofore, Aktors ja Kodality. Trinidad Wisemani spetsialistid tegid portaali analüüsi, disaini ja front-end arenduse ning testisid lõpplahendust.
Tarkvaraarendus, Drupal. Ligipääsetavus, WCAG.
Selleks, et täita roheleppe ambitsioonikaid eesmärke ning hoida loodust, aga samal ajal tagada, et Eesti koos oma põldude, metsade ja vetega suudaks katta meie toidulaua ning olla konkurentsivõimeline ka maailmas, tuleb PRIA’l olla uuendusmeelne ning nutikas. Seda peegeldab ka uus välisveeb.
Mahuka veebi jaoks, mis on liidestatud erinevate infosüsteemidega, sobib hästi Drupal platvorm. Arenduses panime eriti rõhku kvaliteetsele ja testitud front-end koodile, mis tagas suurepärase kasutajakogemuse ja ligipääsetavuse kõigis seadmetes. Back-end süsteemi ehitades arvestasime, et veebileht oleks jätkusuutlik, järgides standardeid ja parimaid praktikaid, kuid samas ka uuendusmeelne. Oleme aastate jooksul hooldanud ja ehitanud veebile erinevaid lisamooduleid, nt statistikamoodul.
Meie ja algse disaini loonud agentuuri, Velveti tööd on kõrgelt hinnatud. Veebi ja rakenduste disaini neljandas kategoorias „Kasutajakogemus ja kasutajamugavus: UX/UI teekond“ sai PRIA koduleht kuldmuna. Žürii sõnul on PRIA koduleht üks kõige analüüsitum, põhjalikum ja testitud veebileht Eestis, see on erakordne avaliku sektori saavutus, mis täidab oma eesmärki ja toimib.
Tarkvaraarendus. Drupal. Ligipääsetavus, WCAG.
Eesti Panga tehnoloogiliselt kaasajastatud välisveeb peegeldab organisatsioonile sarnaseid väärtusi: stabiilsus, turvalisus, kestlik areng, tõhusus.
Alustasime veebilehe põhjalikust analüüsist ning arhitektuurist. Sisuhaldusplatvormidest valisime Drupali kui kõige mõistlikuma lahenduse turvalisuse tagasmiseks. Arhitektuurilises mõttes arvestasime lisaks turvalisusele ka koormuse hüppelist tõusu. Kasutasime decoupled (headless) lahendust, et halduses oleks avalikkuse eest peidetud ja lisasime spetsiaalse proxy ning Cloudflare. Süsteem on konteinerite peale ehitatud ja orkestreeritud.
Agiilne tarkvaraarendus. Erilahendus. Liidestamine.
Koostöös Synbase’ga ehitasime infosüsteemi, mis aitab kiirelt leida vastuse erinevatele kliinilisele küsimustele nagu näiteks info ravimite, koostoimete, kõrvalmõjude jms kohta. Süsteem on tõenduspõhine, ajakohastatud ning hoiab kokku tervishoiutöötajate aega diagnoosi, ravi ja ravimi valikul.
Infosüsteemi keerukus nõudis rätseplahenduse tegemist, millega töötasime aastaid. Liidestused andmete saamiseks, töötlemiseks ja omavahel seostamiseks ning kasutajale mugavaks ja kiireks kuvamiseks vajas detailset analüüsi ja prototüüpimist. Apteekrite ja arstide poolt kasutatav süsteem aitab päästa elusid, mistõttu tuli erilist rõhku panna töökindlusele ja kiirusele. Täiendamise süsteemi jooksvalt ka töö käigus ilmnenud funktsionaalsustega, lähenedes protsessile agiilselt, sh koodi refaktoorides.
Uuringud ja analüüs. Teenusedisain. UX disain. UI disain.
Lõime koostöös SEB disaineritega toote, mis võimaldab nii alustaval kui kogenud investoril saada lihtsasti ja arusaadavalt infot investeerimisvõimaluste, konkreetse ostu sooritamise, portfelli halduse ja ETF-ide müügi kohta.
Kaardistasime Baltikumi kasutajate ootused ja murekohad, konkurentide tegevuse, analüüsisime AS-IS äriprotsesse, ideestasime TO-BE protsessi, lõime UX prototüübi, testisime seda ning tegime UI disaini. Lisaks toetasime turunduskontseptsiooni loomist.
Uuringud ja analüüs. UX disain. Disainisüsteem. UI disain.
Ühtlustasime erinevate teenuste kasutajateekonnad, eesmärgiga muuta äpp intuitiivsemaks ning tuua erinevad teenused ühte äppi. Uuendatud äpp võimaldab kiirelt alustada tankimist või poes maksmist, kuid jälgida ka elektritarbimist ning olla alguspunktiks teiste Alexela teenuste kasutamisele.
Kaardistasime klientide ja äripoole ootused ja murekohad, konkurentide tegevuse, ideestasime lahendusvõimalusi, panime paika strateegia tulevikuks ning MVP, lõime UX prototüübi ning testisime seda. Panime kokku disainikomponentide kogumi ja teostasime UI disaini.
Uuringud ja analüüs. Koosloome töötoad. Strateegia ja teekaart. UX meetodite otsustuspuu.
Lõime koos EFSA-ga strateegia ja selge protsessi, kuidas kaasata kasutajavaadet digikanalite erinevatesse arendusetappidesse, eesmärgiga ühtlustada ja parendada nende kasutusmugavust.
Kaardistasime kasutajate ja teenuse osutajate ootused ja tänased praktikad, koostasime parenduste teekaardi ja UX tööriistade otsustuspuu digikanalite arendamise erinevateks etappideks.
Uuringud ja analüüs. Veebianalüütika, Piwik Pro seadistamine. Kasutatavuse mõõdikud ja töölaud.
Mõõtmaks, kuidas veebiplatvormidel tehtavad parendused mõjutavad veebi kasutatavust ja kasutajakogemust, panime paika ja seadistasime mõõdikud ning lõime kontseptsiooni kasutatavuse töölaua koostamiseks.
Viisime läbi kasutajatestid ning kvantitatiivse tagasiside uuringu, tuvastamaks platvormi kasutajate harjumusi, kitsaskohti ja ootuseid. Leppisime kokku ärivajaduste mõõdikutes, seadistasime need Piwik Pro-s ja lõime KPI dashboardid.
Uuringud ja ärianalüüs. Strateegia. UX disain. UI disain. Brändi kommunikatsioonistrateegia.
Uuendasime ERGO kindlustustoodete kasutajakogemust, ühtlustasime äriprotsesse ja iseteeninduse kasutajateekondi ning lihvisime tootekommunikatsiooni, et aidata kaasa konkurentsivõime püsimisele.
Kaardistasime Baltikumi kasutajate ootused ja murekohad, analüüsisime 8 toote müügi- ja kahjunõuete protsesse, ideestasime uue protsessi, lõime ja testisime iseteenindusportaali UX prototüübid ning uuendasime UI disaini. Samuti struktureerisime brändistrateegiat toodete selgemaks kommunikeerimiseks.
Uuringud ja analüüs. UX disain. UI disain. Ligipääsetavus. WCAG.
Eesmärgiga tuua rohkem kliente iseteeninduskeskkondadesse ning seeläbi vabastada teenindajate ressurssi, ühtlustasime kasutajakogemust ja optimeerisime kasutajateekondi erinevates Tallinki kanalites, nt. broneerimissüsteem, e-pood, Club One boonusreiside otsing, check-in kioskid.
Lõime ja testisime iseteenindusportaalide UX prototüübid ning kohandasime UI disaini. Kirjeldasime kasutajalood ja nõuded sisendiks tarkvaraarendusele.
Teostasime ligipääsetavuse auditid.
Uuringud ja analüüs. Ärikontseptsioon. UX disain. UI disain.
Telia TV platvormide (TV ekraan, TV veeb, TV äpp) disaini järjepidev täisutamine, et et hoida teenust konkurentis ja pakkuda Telia TV klientidele parimat meediakogemust.
Jätkuva koostööna viime Telia tiimiga läbi regulaarseid kvalitatiivseid ja kvantitatiivseid kasutajauuringuid, et mõista klientide vajadusi, eesmärke, käitumisharjumusi ja takistusi teenuse kasutamise käigus. Uurime trende, süveneme valdkonna uuringutesse ning analüüsime konkurentide tegevust. Lisaks sellele ideestame, loome kontseptsioone ja prototüübime uusi lahendusi, viime läbi kaasdisainimise töötubasid ning testime lahenduskavandeid reaalsete kasutajate peal, et arendusse jõuaks sobivaim variant.
Uuringud ja analüüs. Ärikontseptsioon. Mõõdikud. UX disain. UI disain.
Filmi- ja sarjahuviliste jaoks veebi- ja äpipõhise striimingplatvormi loomine, mis ei vaja vaatamiseks digiboksi ega sisalda TV sisu.
Kaardistasime platvormi kasutajad, nende ootused ja vajadused ning teenuse kasutamise teekonnad, analüüsisime konkurentide platvorme, uurisime trende ja tutvusime valdkonna senitehtud uuringutega. Töötasime Telia tiimiga ühiselt välja unikaalse väärtuspakkumise ja disainisime prototüübi, mis pärast kasutatavuse testimist jõudis arendatuna ka turule. Tänaseks päevaks on teenus siiski juba suletud.
Uuringud ja analüüs. Koosloome töötoad. UX disain. UI disain. Ligipääsetavus. WCAG.
Elisa eesmärgiks on pakkuda ajaga kaasa käivaid e-keskkondi. Lõime Elisa e-poe ja iseteeninduse kontseptsiooni, panime paika disaini alused ning protsessi toetavate tarkvarade disaini. Viime seda kõike ka igapäevaselt ellu, olles Elisa partneriks juba üle kümne aasta.
Kaardistasime kasutajate ootused ja vajadused, lõime ja testisime iseteenindusportaalide navigatsiooni, UX prototüübid ning panimepaika UI disaini reeglid koos teostusega. Kirjeldasime kasutajalood ja nõuded sisendiks front-end tarkvaraarendustöödele. Teostasime ligipääsetavuse auditid.
Uuringud ja analüüs. Kasutajatestid. Navigatsioonitestid. UX disain. UI disain. Ligipääsetavus. WCAG.
EEA-l on lisaks veebilehele mitmeid temaatilisi info- ja andmeplatvorme, mille sisu peab olema sarnaselt mõistetav nii tavakodanikule kui teadlasele. Meie eesmärgiks on olnud testida nende kasutatavust nii sisu, vormi kui ligipääsetavuse osas ning anda soovitusi nende parendamiseks.
Viisime läbi kasutajatestid ja kvantitatiivsed navigatsioonitestid, tuvastamaks platvormi kasutajate harjumusi, kitsaskohti ja ootuseid. Prototüüpisime lahendusettepanekuid ning tegime ligipääsetavuse auditi.
Kasutajauuringud. Protsessianalüüs. Koosloome töötoad. Teenusplaan. Mõjuanalüüs.
Disainisime koostöös Sotsiaalministeeriumiga ümber Eesti riigi erihoolekande teenuse süsteemi, et pakkuda efektiivsemat ja paindlikumat teenust psüühiliste erivajadustega inimestele ja nende lähedastele.
Kaardistasime teenuse kasutajate, nende lähedaste ja teenuse osutajate peamised kitsaskohad, töötasime koostöös tellijaga välja kliendisõbraliku teenuse süsteemi ja koostasime protsessiskeemi. Testisime teenusplaani kasutajatega ning koostasime selle mõjuanalüüsi.
Kasutajauuringud. Koosloome töötoad. Persoonad. Teenusplaan. UX disain. UI disain.
Eurofoundi eesmärgiks oli parandada oma infoteenuste kasutajakogemust, väärtuspakkumist ja kommunikatsiooni, tuginedes spetsiifiliste sihtgruppide nagu EL poliitikakujundajate, meedia ja teadlaste tegelikele vajadustele ja kasutussituatsioonidele.
Kaardistasime kasutajate ootused ja vajadused, kirjeldasime persoonad, nende kasutajateekonnad ning kommunikatsiooniplaani kontseptsiooni. Lisaks prototüüpisime persoonapõhised maandumislehed ja testisime neid kasutajatega.
Desktop ja benchmark uuringud. Kasutajauuringud. Persoonad. AS-IS ja TO-BE protsessid. UX disain. Prototüüpimine. Ärianalüüs. Mõõdikud.
Koostöös MKM-i ning PwC-ga viisime läbi visiooniprojekti, mille eesmärgiks oli luua Eesti riigi sündmusteenustele kontseptsioon ning aru saada vajalike arendustööde sisust ja mahust. Sündmusteenus on üks e-riigi arengusuundi, mille eesmärgiks on lihtsustada inimeste ja ettevõtete suhtlemist riigiga.
Kaardistasime viie teenuse kasutajate ootused ja kitsaskohad, teenuste ositamise AS ja TO-BE protsessid koos vajalike taustaanalüüsidega (õiguslik vaade, riskid, äri- ja infoprotsessid, andmevood, arendusvajadused jms). Prototüüpisime teenuste interaktiivsed vaated ning testisime neid kasutajatega.
Koolitused. Töötoad. Disainmõtlemine. Teenusedisain.
Koostöös MKM-i viisime avaliku sektori ja kohaliku omavalituse töötajatele läbi koolitustsükli, mille eesmärk oli anda teadmisi ja praktilisi oskusi, kuidas luua või parendada digitaalsed teenused kasutajate vajadusi arvesse võttes.
Koolitus koosnes viiest intensiivsest koolituspäevast ja kodutöödest. Iga tiim tuli konkreetse probleemi või ideega, mida samm sammult disainmõtlemise raamistikus probleemi defineerimisest kuni lahenduse protoüübini edasi arendati.
Koolitused. Töötoad. Disainmõtlemine. Teenusedisain.
Koostöös MKM-i viisime Eesti raamatukogude ja kohaliku omavalituse töötajatele läbi koolitustsükli, mille eesmärk oli tõsta raamatukogutöötajate digipädevust ja luua neile eeldused diginõustamise teenuse pakkumiseks oma kogukonnas.
Koolitus koosnes neljast koolituspäevast ja kodutöödest. Raamatukogutöötajad mõtestasid oma rolli Eesti e-riigi jõustamisel, tõid välja kitsaskohti ning otsisid neile lahendusi teenusedisaini erinevaid etappe läbides ning tööriistu kasutades.
Vaatlused. Intervjuud. AS-IS ja TO-BE protsessid. UX disain. Prototüüpimine. UI disain. Disainisüsteemid.
Koostöös Häirekeskuse ja SMIT-iga uuendasime tööprotsesse tagamaks, et abi jõuaks võimalikult kiiresti abivajajani, samas kui päästekorraldaja pakuks head kliendikogemust läbi võimalikult lühikeste ja konfliktivabade kõnede. Selle taustal oli oluline kiirendada protsesse häiresündmuste loomiseks ja vähendada SOS töölaudu/ekraane.
Viisime läbi vaatlusi Häirekeskuses, intervjuusid politsei, kiirabi ja päästetöötajatega. Visualiseerisime AS ja TO-BE häiresündmuste loomise teekonnad. Lõime disainisüsteemi ning kujundasime uued töölauavaated, võttes arvesse infosüsteemi keerukust ja liidestusi ning 1-minuti reeglit ohuolukorra selgitamiseks.
Uuringud. Intervjuud. Ärianalüüs. Teenusedisain. Strateegia.
Iga Eesti avalik-õiguslik ülikool kasutab õppeinfosüsteemi, mis toetab õppetööd ja aitab ülikoolidel korraldada administratiivtegevusi. Kasutusel olevad infosüsteemid vajavad uuendamist, nende ülevalhoid ja pidev arendamine on kulukas. Koos Rektorite Nõukoguga analüüsisime hetkeolukorda ning koostöövõimalusi, et seada samme ühise infosüsteemi loomiseks.
Viisime läbi intervjuud avalik-õiguslike ülikoolide seotud osapooltega ülikoolispetsiifiliste vajaduste kaardistamiseks. Arutasime ülikoolide ülestes töötubades hetkeolukorda ning kaardistasime strateegilisi koostöövõimalusi. Lõpptulemusena valmis raport, millest lähtuda ülikoolide digilahenduste koostöö toimemudeli ning rahastusmudeli leidmisel.
Uuringud. Ärianalüüs. Teenusedisain. Disainisprint. UX disain. UI disain.
Koostöös Keenia Infotehnoloogia- ja Kommunikatsiooniametiga ning Team Europe initsiatiivil viisime Keenia kolme avaliku teenuse digitaliseerimiseks läbi teenusedisaini ja ärianalüüsi ning lõime digikeskkondade prototüübid. Näiteks sündide registreerimise digitaliseerimise mõjul kiireneb sünnitunnistuse väljastamise keskmine ajakulu ühelt aastalt ühele päevale.
Viisime läbi hetkeolukorra kaardistuse (sealhulgas kasutajauuringud Keenias kohapeal, kaasates tavakasutajaid, kogukondi ja erinevaid piirkondi). Koostöös teenuseomanikega töötasime välja lahenduse kontseptsiooni. Prototüüpisime kasutajaliidesed ning teostasime ärianalüüsi protsessimuudatuste jaoks. Koostasime käsiraamatu Keenia avalikele asutustele inimkesksete teenuste digitaliseerimiseks.
Ärianalüütika. Aruandluse automatiseerimine. Masinõpe. Mõõdikud.
Aitasime Rimi Baltikumil tehisintellekti abil kiirendada ja hõlbustada sissetuleva tagasiside analüüsi, mis aitab neil murekohti kiiresti märgata ja neile reageerida. See omakorda tagab Rimi klientidele hea kasutajakogemuse.
Lõime 5 keele – eesti, läti, leedu, vene ja inglise – sisendi põhjal universaalse keelemudeli ning seejärel klassifitseerimisalgoritmi, mis jagas saadud tagasiside vajalikesse kategooriatesse. Valideerisime ja treenisime algoritmi ning aitasime selle äriprotsesside juurutada. Vajalik tagasiside jõuab õige poe ja inimeseni õigel ajal, säästes samal ajal ligi 1000 inimtöötundi.
Ärianalüütika. Aruandluse automatiseerimine. Power BI. Mõõdikud.
Aitasime muuta eelarvestamise ja aruannete koostamise senisest lihtsamaks, mis võimaldab mööblitootjal tõhusalt ressursse hallates ja protsesse optimeerides reageerida kiirelt turunõudlusele.
Kasutades lahendusi Roibot Finance ja Microsoft Power BI, koondasime andmed erinevatest andmeallikatest oluliste toomis-, finantsnäitajate ja eelarveprognoosi visualiseeritud kuvamiseks ning ettevõtte erinevate mõõdikute jälgimiseks.
Protsesside kaardistus. UX disain. UI disain. Siseveeb. Jira. Confluence.
Aitasime juurutada tootmisprotsesside juhtimiseks tarkvara ning arendasime siseveebi, mis hõlbustavad projektijuhtimist, osapoolte pöördumiste haldust, töödest ülevaate saamist ning dokumendihaldust.
Alustasime kogu tootmistsükli protsessi kaardistamisest osakondade kaupa, töötasime välja lahenduse kontseptsiooni, testisime seda töökeskkonnas, lõime automaatikaid erinevate tööülesannete tegemiseks, disainisime lõpplahenduse ning aitasime juurutamisel, koolitades ning nõustades kasutajaid. Lisaks arendasime sisekommunikatsiooni tõhustava siseveebi, selgitades esmalt töötoa käigus põhilised kitsaskohad infoliikumises, seejärel prototüüpsime, testisime ja disainisime lõpplahenduse.
Ligipääsetavus.
Analüüsisime Euroopa Toiduohutusameti (EFSA) veebilehtede ligipääsetavust ning vastavust EN 301 549 ja WCAG standarditele.
Kahe erineva projekti käigus testisime veebilehti mitmete seadmete, ekraanilugejate, klaviatuuri, häälkäskluste ja erinevate ligipääsetavuse automaatkontrolli tööriistadega. Panime kokku detailse raporti koos parandussoovitustega ja koostasime ka veebilehele ligipääsetavuse avalduse.
Ligipääsetavus.
Analüüsisime Swedbanki veebilehe, internetipanga, mobiilirakenduse ja PDF dokumentide ligipääsetavust ning vastavust EN 301 549 ja WCAG standarditele.
Testisime veebilehte, internetipanka, mobiilirakendust ja PDF dokumente mitmete seadmete, ekraanilugejate, klaviatuuri, häälkäskluste ja erinevate ligipääsetavuse automaatkontrolli tööriistadega. Panime kokku detailse raporti koos parandussoovitustega ja viisime läbi lühikoolituse.
Ligipääsetavus.
Analüüsisime Bolt veebilehe ja mobiilirakenduste ligipääsetavust ning vastavust EN 301 549 ja WCAG standarditele.
Viisime läbi mobiilirakenduste kasutatavuse testimised erinevate erivajadustega kasutajatega. Testisime veebilehte ja mobiilirakendusi mitmete seadmete, ekraanilugejate, klaviatuuri, häälkäskluste ja erinevate ligipääsetavuse automaatkontrolli tööriistadega. Panime kokku detailse raporti koos parandussoovitustega ja viisime läbi lühikoolituse.
Ligipääsetavus.
3-tunnine ligipääsetavuse testimise koolitus Coop panga meeskonnale.
Viisime läbi ligipääsetavuse koolituse EN 301 549 ja WCAG 2.2 standarditest, testimisvõimalustest ja kaasava disaini olulisusest.
Ligipääsetavus.
Analüüsisime Tallink Hotels ja Tallink Pre-Order veebilehtede ja valitud PDF dokumentide ligipääsetavust ning vastavust WCAG standardile.
Testisime veebilehti ja PDF dokumente mitmete seadmete, ekraanilugejate, klaviatuuri, häälkäskluste ja erinevate ligipääsetavuse automaatkontrolli tööriistadega. Panime kokku detailse raporti koos lahendusettepanekutega.
Ligipääsetavus.
1,5-tunnine ligipääsetavuse koolitus Tartu Ülikooli meeskonnale.
Viisime läbi ligipääsetavuse koolituse EN 301 549 ja WCAG standarditest, testimisvõimalustest, digidokumentide ligipääsetavusest ja kaasavast disainist.
Ligipääsetavus.
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet teeb järelevalvet digiligipääsetavuse nõuete järgimise üle ning teostab igal aastal seire 100+ Eesti avaliku sektori veebilehele ja mobiilirakendusele.
Aastatel 2021, 2022, 2023 ja 2024 aitasime teostada põhjalikku seiret, testides veebilehti ja mobiilirakendusi mitmete seadmete, ekraanilugejate, klaviatuuri, häälkäskluste ja erinevate ligipääsetavuse automaatkontrolli tööriistadega.
Tule meie tiimi!
Ootame oma meeskonda inimesi, kes soovivad panustada ühiskondlikku arengusse ja heaolusse oluliste infosüsteemide ehitamise kaudu ükskõik mis vormis. Olgu selleks siis arendus, projektijuhtimine või hea kasutajakogemuse tagamine. Omalt poolt lubame, et sul on põnevaid projekte, palju vabadust oma töös, vähe rangeid reegleid ning mitmekülgseid võimalusi isiklikuks arenguks.
Heida pilk tööpakkumistele või võta ühendust meie talendiotsijaga.
careers@twn.ee
+372 5627 3083
Küsimused ja meediapäringud
Vastame meeleldi meie pädevusvaldkonda kuuluvatele küsimustele, üldjuhul 3 tööpäeva jooksul. Kui vastus nõuab pikemat selgitust, suuremat teabekogumist ja/või mahukamat analüüsi, võib vastamiseks kuluda ka kauem.
media@twn.ee
+372 5804 3140
Võta meiega ühendust
Meie poole võib pöörduda igas projekti etapis - alates idee väljatöötamisest kuni uute digilahenduste loomise ja hindamiseni välja.
Kirjuta meile oma ideest ja leiame koos parima viisi selle elluviimiseks. Vastame paari tööpäeva jooksul ning meie kogenud meeskond tagab, et projekt kulgeb edukalt alates esimesest mõttest kuni lõpliku teostuseni.